Home

Digitaal

Groep Xtra gaat digitaal

Online zaken doen

Steeds meer administratieve handelingen kunnen we digitaal verrichten. Onze bankzaken doen we online en onze belastingaangifte versturen we digitaal naar de Belastingdienst. Dankzij deze digitale processen beschikken we altijd over de meest actuele informatie en kunnen we zaken een stuk sneller regelen. Zo ook onze manier van factureren.

Digitale facturatie

Om uw en onze administratie te vereenvoudigen gaat Groep Xtra u facturen en aanverwante correspondentie volledig digitaal sturen. Hiermee besparen wij ook het nodige papier, zodat wij gezamenlijk bijdragen aan verantwoord ondernemerschap. U ontvangt één factuur voor alle werkzaamheden van Accountant Xtra, Fiscaal Xtra en Loon Xtra. In digitaal UBL of PDF formaat in uw mailbox.

Automatische incasso

Bovendien bieden wij u de mogelijkheid om ons te machtigen tot het innen van het factuurbedrag middels een automatische incasso. Dit bespaart u niet alleen tijd, maar ook geld. Want kiest u voor betalen via automatische incasso, dan verlenen wij u een korting van 2% op het totale factuurbedrag. Automatische incasso vindt vervolgens 14 dagen na factuurdatum plaats.

Reactie

Uiteraard verplichten wij u tot niets, u maakt zelf de keuze voor de wijze waarop u onze facturen ontvangt en betaalt. We vragen u wel om uw voorkeur en e-mailadres kenbaar te maken. Dit kunt u doen via onderstaand formulier. U kunt tevens een formulier downloaden waarmee u ons opdracht geeft tot automatische incasso.

Reageert u liever op andere wijze, dan kunt u gebruik maken van e-mail hro@accountantxtra.nl of telefoon 0297-283201. Bij telefonisch contact kunt u vragen naar Harry de Rooij.

Wij hopen u met onze digitale mogelijkheden van dienst te zijn.