Home

Digitaal

Groep Xtra gaat digitaal

Online zaken doen

Steeds meer administratieve handelingen kunnen we digitaal verrichten. Onze bankzaken doen we online en onze belastingaangifte versturen we digitaal naar de Belastingdienst. Dankzij deze digitale processen beschikken we altijd over de meest actuele informatie en kunnen we zaken een stuk sneller regelen. Zo ook onze manier van factureren.

Digitale facturatie

Om uw en onze administratie te vereenvoudigen stuurt Groep Xtra u facturen en aanverwante correspondentie volledig digitaal. Hiermee besparen wij het nodige papier, zodat wij gezamenlijk bijdragen aan verantwoord ondernemerschap. U ontvangt één factuur voor alle werkzaamheden van Accountant Xtra, Fiscaal Xtra, Loon Xtra en Administratie Xtra. In digitaal UBL of PDF formaat in uw mailbox.

Automatische incasso

Bovendien bieden wij u de mogelijkheid om ons te machtigen tot het innen van het factuurbedrag middels een automatische incasso.  Automatische incasso vindt vervolgens 14 dagen na factuurdatum plaats.

Reactie

Uiteraard verplichten wij u tot niets, u maakt zelf de keuze voor de wijze waarop u onze facturen ontvangt en betaalt. We vragen u wel om uw voorkeur en e-mailadres kenbaar te maken. Dit kan door een bericht te sturen naar hro@accountantxtra.nl